Letak o ranom komunikacijskom razvoju za roditelje: Rani komunikacijski razvoj (2)

Korištena literatura:

  1. Cepanec, M. (2023). Rani komunikacijski razvoj. Jastrebarsko: Naklada Slap.
  2. Conti-Ramsden, G. i Durkin, K. (2012) Language Development and Assessment in the Preschool Period, Neuropsychol Rev, 22(4):384–401.
  3. Girolametto, L. (1997). Development of a parent report measure for profiling the conversational skills of preschool children. American Journal of Speech-Language Pathology, 6(4), 25-33.
  4. Hansen, S. G., Carnett, A., & Tullis, C. A. (2018). Defining early social communication skills: A systematic review and analysis. Advances in Neurodevelopmental Disorders, 2, 116-128.
  5. Ljubešić, M., & Cepanec, M. (2012). Rana komunikacija: u čemu je tajna?. Logopedija, 3(1), 35-45.
  6. Starc i sur. [2004]. Osobine i psihološki uvjeti razvoja djeteta predškolske dobi, Zagreb, Golden marketing.
  7. Jović, M. (2019). Spontana uporaba gesta u djece predškolske dobi. Diplomski rad. Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet.
  8. Ljubešić, M. (2001). Rana komunikacija i njezina uloga u učenju i razvoju djeteta. Dijete i društvo, 3(3), 261-278.
  9. Ljubešić, M. (2012). Rana intervencija kod komunikacijskih i jezično-govornih odstupanja. Paediatria Croatica, 56(1), 202-206.
Skip to content